Vrijwilligersdag 21 juni 2015
Op 21 juni 2015 stonden alle vrijwilligers van de deelparochie H. Theobaldus Overloon in het middelpunt. Na een speciale bijeenkomst in de kerk in de ochtenduren is er die dag ook nog een gezellige middag georganiseerd. Meer dan 100 vrijwilligers en/of partners waren aanwezig en hebben onder het genot van een drankje ook deelgenomen aan een overheerlijke barbecue. Op de boerderij van Jeanette en Piet Cremers aan de Vlakdijk was hiervoor alles in gereedheid gebracht. Na een kort welkomstwoord door Houkje Verhagen namens de beheercommissie en door Frans Wouters namens het bestuur heeft iedereen kunnen genieten van deze gezellige bijeenkomst. De vrijwilligers staan het gehele jaar door klaar om met hun diensten de deelparochie vitaal en draaiende te houden. De beheercommissie is hen hiervoor zeer dankbaar en wil op deze manier haar erkentelijkheid hiervoor uiten.

Hieronder enkele foto's van de barbecuemiddag en de voorbereiding hiervan:

Theobaldusparochie